quelqu'un parle français???

Started by gene_clark, Jan 21, 2006, 08:49 PM

Previous topic - Next topic

gene_clark

i'm from paris, france   does anyone knows if THEY will comme one day in france.............. i'm dreaming of it every night  since i discover "the tennessee fire"!!!!!!!!

ali

bonjour gene clark!! oui, je parle français! pas tellement bien, mais un peu!!

sorry if it's completely wrong... i studied french at school, so it's been a while!

ça va bien?
love a song for the way it makes you feel

EC

C'est bon, ali.

Je parle un peu, aussi.  Je pense que babelfish c'est marvailleux.  Est-ce qu'il y a beaucoup des personnes en France qui aiment le MMJ, gene clark?

;)

gene_clark

unfortunatly  i do think that i'm the only frenchman who is a real mmj fan!!!!

EC

Quoteunfortunatly  i do think that i'm the only frenchman who is a real mmj fan!!!!

Ce n'est pas vrai?  C'est dommage.  :(

gene_clark

yeah  i'm so sad about my stupid country!!!! how can they still ignore the genius of these guys????

my dear ec   i'm so sad :'(

i hope u will help me feel better

MMJ_fanatic

"Gene-ius" (for picking out MMJ to love):  welcome to our happy MMJ home.  Feel secure in the excellence of your musical taste and that you shall likely be the sole ambassador of MMJ in France ;)
Sittin' here with me and mine.  All wrapped up in a bottle of wine.

wellfleet

moi moi moi moi!!!
je viens de quitter Montreal en aout et je n'ai pas trop de chances de parler francais aux etats unis. mon mari est americain et ma famille n'est pas francophone.
je suis sure que tu n'es pas le seul a adorer MMJ en France. le groupe deviens de plus en plus populaire donc patience!  :)
amuses-toi bien sur le Forum, les gens sont vraiment gentils et les discussions tres... interessantes!  ;)
everything sucks. really.

Delmore

Quoteunfortunatly  i do think that i'm the only frenchman who is a real mmj fan!!!!

Tsss not true. Please read

http://www.popnews.com/popnews/my-morning-jacket/

Rewiew I've written for a french webzine

Mr. T.

Quote: L'album ouvre sur une pulsation électro enveloppée d'une mélodie spiralée qui s'achève en incantations vaguement bouddhiques psalmodiées par un Jim James...

Vachement bien dit mon ami! Moi aussi, j'en suis plein dedans
We are young despite the years,
we are concern,
we are hope despite the times